Nog 1 nachtje te gaan - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje te gaan - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje te gaan

Door: martinmarjolein

Blijf op de hoogte en volg martin en marjolein

30 Juli 2011 | Nederland, Heerhugowaard

En dan is het toch echt bijna zover……

We zullen jullie niet vermoeien met de 10 dingen die we nog moesten doen voor de reis zoals beschreven in het vorige verhaal. Alleen dat de VGZ Marjolein zo waardeert als klant dat zij dus nog steeds een zorgverzekering heeft lopen bij deze prettige, warme, hartelijke en vooral klantvriendelijke maatschappij. Ik denk dat ze uitgeroepen gaat worden tot klant van het jaar na al die fijne telefoongesprekken en gezellige emails.

Gisteren is het laatste koffiekopje uit het huis gehaald en om half 10 overgedragen aan de nieuwe eigenaar. De dag ervoor nog de laatste spullen in de garage “gepropt”. Volgens ons ruimtelijk inzicht was de garage groot genoeg en ging het allemaal makkelijk passen. Zie bijgevoegde foto voor het eindresultaat: het paste dus allemaal maar net! Onze dank aan Angela, die niet alleen winkels en webshops kan verbouwen, maar ook prima kan verhuizen en bussen logisch kan indelen met een ruimtelijk inzicht waar velen nog wat van kunnen leren!

De laatste 2 dagen brengen we nu nog even door bij onze ouders en wat vrienden die ons natuurlijk vreselijk gaan missen… :) De huilpartijen zijn wel achterwege gebleven dus we denken dat het allemaal reuze meevalt.

Zondagavond rond de klok van half 12 vliegen we naar Moskou waar we ons tot de volgende middag 14uur moeten zien te vermaken in een saaie transithal. Maar misschien valt het mee en hebben ze een leuk casino, live entertainment, een gezellige bar en een restaurant met een bijna Michelinster!!! Hoop doet leven…… :) We denken dat het neer gaat komen op mini scrabble en potjes pesten!

In ieder geval hopen we maandagavond rond half 7 aan te komen in Havana. Als we weeronline.com mogen geloven kan het nog wel eens flink spoken; donder, bliksem en grote wolken met grote druppels. Maar dan wel met 33 graden overdag. Gelukkig is het ’s nachts wat koeler; 27 graden…

Nu al weer bedankt voor alle berichtjes en ook telefoontjes die we mochten ontvangen!

• 30 Juli 2011 - 19:46

Björn + Manon + Koen:

Heel heel veel plezier.
    Goede reis.
    En kom, over lang lang en gelukkig, weer veilig terug.

Groetjes van ons

• 30 Juli 2011 - 20:32

Tom Lammes:

Martin en Marjolein, heeeeeeeel veeeel reisplezier samen, geniet van de wereld om jullie heen en ik zal zeker alle verhalen lezen......dat gaat vast smullen worden!

• 30 Juli 2011 - 20:33

Tom:

oh ja en vergeet de cuba libre niet!

• 30 Juli 2011 - 23:02

Loet En Elly:

heel veel plezier!! Ik hoorde van mijn broer uit Houston dat jullie net buiten de dangerzone zitten wat betreft de Hurricanes.
    Hele goeie reis en geniet ervan!!
    we denken aan jullie!

Loet en Elly

• 31 Juli 2011 - 08:31

Moira:

Onwijs veel plezier in Cuba. Natuurlijk met een Cuba Libre en een dikke sigaar op het strand starten met de wereldreis!! Ben nu al benieuwd naar alle verhalen.
    Enjoy and take care

• 31 Juli 2011 - 11:49

Dian En Ruben :

Hoi Martin en marjolein,
    Nou die box zit idd behoorlijk vol! Maar nu lekker niet meer aan denken en volle bak gaan genieten! Veel plezier! We kijken uit naar jullie verhalen!
    Groetjes van ons

• 31 Juli 2011 - 16:55

Margreet:

Have fun!!!! Dat jullie weer mooie dingen mogen zien en meemaken ;)

• 31 Juli 2011 - 18:53

Harmen:

Hele mooie reis gewenst! Zit nu in Zeewolde, dus moest nog aan je denken, Martin. Veel blubber in het bos. Weer in Cuba kan niet slechter zijn dan hier;)

• 31 Juli 2011 - 21:23

Angela:

Ineens weet je het, je wordt verhuizer :-).
    Zet je wel snel een foto op de site met je krullen?
    Heel veel scrabbleplezier, hier alvast wat woorden om zeker te winnen, degene die die het eerst leest mag ze gebruiken: minderwaardigheidscomplex, essayistiek, brandweerwagenentieldopjesfabrieksinstructeur.
    Enjoy schatten!
    Enne als het in de rugzak past, graag 1 cohibasigaar uit Cuba.
    X Willem en Angela

• 01 Augustus 2011 - 06:31

Robin En Anne:

En weg zijn jullie al...... . Geniet met volle teugen (;-)). Wij wensen jullie vele fijne, veilige kilometers en een garagebox propvol fantastische belevenissen!!!

Groetjes!

• 01 Augustus 2011 - 10:51

Maria:

heel veel plezier in Havana na saaie transit Moskou

• 01 Augustus 2011 - 17:31

Herman:

wel een goede reis en geniet er van. groeten herman

• 01 Augustus 2011 - 21:21

miauw miauw miauwwww

• 03 Augustus 2011 - 09:14

Johan Hollink:

Yo Kokkie!
    Heb je gemist afgelopen week maar hoorde van je woeste plannen! Super tof, samen met je chicka de wereld rond.... wel een beetje jaloers hoor. Have Fun! en hopelijk tot ooit.
    J

• 05 Augustus 2011 - 08:06

AF:

Kijk en weg zijn jullie goed bezig wij gaan jullie volgen op je avontuur.

• 05 Augustus 2011 - 11:18

Kim En Arthur:

Geniet ervan en als jullie nog tips willen,laat het ons weten.
    In Havana zou ik zeker de Havana Club fabriek bezoeken en de sigaren fabriek zit er ook ergens. Zeer interessant allemaal!