Foto's - Reisverslag uit Manado, Indonesië van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Manado, Indonesië van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: martinmarjolein

Blijf op de hoogte en volg martin en marjolein

30 Mei 2012 | Indonesië, Manado

Voor de liefhebbers van meer bloederige foto's, tropische eilandfoto's en onderwaterfoto's:

M&M

• 30 Mei 2012 - 07:50

Sabine:

Dat is nog veel bloederiger dan een keizersnee en dat vond je al zo akelig;-) Dapper hoor om zo dichtbij foto's te maken!

• 01 Juni 2012 - 07:03

Henk:

Ha die M&M,

Mooie foto's hoor vooral die onderwaterfoto's met Nemo zijn erg mooi. De slachtpartij vindt ik weer wat minder....
    T'was mooi in de Ardennen, 5 dagen gelopen, mooi weer, lekker kamperen, lekker tot rust komen......
    grt, Henk

• 05 Juni 2012 - 11:36

Mammar:

om het lijstje een beetje voller te maken toch nog even extra een berichtje van ooh en aah voor alle mooie fotoos. jullie kunnen er straks alle muren van een kerk mee vullen. Unieke expositie.!!
    en ook voor nu lfs//xx

• 17 Juni 2012 - 09:13

John & José:

Hallo Marjolein en Martin,
    De veslagen blijven boeien en vooral ook facinerend,bij deze proberen we weer
    even te reageren we zien wel of het lukt.
    Heftige foto's maar ook voor mij herkenbaar en ook wat jullie aan het vergelijken zijn.
    Het is zo onwijs veel wat jullie mee maken de "hardeschijf" zal toch wel eens vol raken!!!
    Blijf heerlijk genieten in goede gezondheid.
    Veel liefs John & José