Foto's - Reisverslag uit Mérida, Mexico van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Mérida, Mexico van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: martinmarjolein

Blijf op de hoogte en volg martin en marjolein

03 September 2011 | Mexico, Mérida

Beste allemaal,

We hebben natuurlijk meer foto's dan die paar die we geplaatst hebben op deze site. Voor de liefhebbers onderstaande link naar de overige foto's op picasa:

M&M

• 03 September 2011 - 07:10

Deuki:

Hoi m&m
    Mooie foto's hoor!! Zo te zien is er de afgelopen 10 jaar nog niet veel veranderd in Havanna!!

Veel plezier en groeten van ons

• 03 September 2011 - 09:15

Marc:

Volgens mij is het best leuk in Cuba ;) Nice Laro!

• 03 September 2011 - 13:51

Arian > AF:

Kijk das nou leuk vooral die foto's met dieren.

Daar kruipt en krioelt toch ook nog iets anders rond dan hier in Europa.

Geniet ze, AF

ps Marijn vraagt zich af of er ook grotere dinoos rondlopen, dus als je er 1 ziet hij houd zich aanbevolen.

• 03 September 2011 - 21:52

Angela:

Gave foto's en wat zijn jullie bruin!
    x

• 06 September 2011 - 19:12

Jean-Paul:

Hoi luitjes, vanavond eerst een even de tijd genomen om jullie reisverslagen te lezen, jullie mooie foto's te bekijken en jullie filmpjes af te spelen. Wat een bijzonder mooie ervaring. Leuk om jullie weer te kunnen volgen.

Wij kijken terug op een zeer geslaagd zomerkamp in Zierikzee met een hoop mooi weer. Inmiddels is het weer wat minder (storm). Gelukkig hebben we net op tijd een joekel van een dakkapel kunnen plaatsen. Ook is Joep al weer 1 jaar en doet sofie haar grote en kleine boodschap op de wc.

Ik wens jullie nog enorm veel plezier, laat de reisverslagen en foto's maar komen. groet JP