Kerstwens - Reisverslag uit Jacó, Costa Rica van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu Kerstwens - Reisverslag uit Jacó, Costa Rica van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu

Kerstwens

Door: martinmarjolein

Blijf op de hoogte en volg martin en marjolein

23 December 2011 | Costa Rica, Jacó

Lieve allemaal,

Aangezien wij geen Sinterklaas hebben gehad en ook geen pepernoten,
onze schoen wel een paar keer gezet, maar de Sint heeft blijkbaar mis geschoten.
Doen we deze alsnog even als gedicht,
en wij denken aan cocosnoten tijdens het feest van het licht.

Bij jullie gaat kerst natuurlijk in combinatie met koud,
en natuurlijk ook met de personen waar je van houdt.
Hier komt de thermometer niet onder de 25 graden,
geen dichte schoenen en een lange broek, dat laat zich makkelijk raden.

De jinglebells gaan ook hier in Costa Rica all the way,
met heel veel bomen en stallen, maar natuurlijk geen arrenslee.
Ze zijn immers nog roomser dan de paus,
en in de supermarkten Amerikaanse kalkoenen met cranberrysaus.

Morgen of overmorgen komt er weer een verhaal en foto’s van onze avonturen,
maar we wilden onze kerstboodschap eerst versturen.
Deze is daarom bedoelt voor jullie allemaal,
vrienden, kennissen, ex-collega’s, familie, bekenden, meisjes met blonde krullen en mannen kaal.

Marjolein en Martin wensen jullie heel veel geluk,
met iedereen die je lief hebt; dat lekkere stuk of die kleine uk.
Denk aan ons, maar maak je geen zorgen,
we denken ook aan jullie en zeker overmorgen.

Heel veel liefs,
M&M

• 23 December 2011 - 09:24

Mammar:

lieve blagen in blije dagen ()
    veel dank voor jullie mooie gedicht en in het zicht van Kerstmis ook hier van ons een gedicht.
    We wensen jullie met of zonder cocosnoten een geweldig kerstgevoel in de zon en Sint heeft de weg niet kunnen vinden naar dat verre land maar houdt jullie cadeautjes voor volgend jaar achter de hand.Kerst in een warm land lijkt mij leuker dan hier in de regen maar gelukkig kunnen wij er wel een beetje tegen. Ik denk aan jullie ook vandaag en morgen en we maken ons over jullie geluk geen zorgen. Geniet van alle dagen en het Kerstgebeuren daar en we hopen dat jullie genieten van alles en elkaar. Liefs van moeders klein en hou het fijn.

• 23 December 2011 - 09:29

Hans Seuters:

Beste Marjolein en Martin,
    Tot nu tot heb ik genoten van jullie reis. Het enige wat ik nog mis is een ballonvaart :)
    Ik wens jullie een hele goede kerst en jaarwisseling toe en een goed en veilig vervolg van jullie reis.
    Vooral veel foto's blijven maken.
    Veel groeten uit Steenbergen, Hans Seuters.

• 23 December 2011 - 10:56

Denise:

Fijne kerstdagen!!! X

• 23 December 2011 - 11:00

Marc:

Wat een mooi gedicht! Veel plezier. Ik zal een extra fles Madiran op jullie drinken ;)

• 23 December 2011 - 11:26

Ruud:

Hoi Martin en Marjolein,
    Leuk om julie site weer eens te lezen en jullie ervaringen ( en beelden te bekijken ).
    Jullie zien er gelukkig en ontspannen uit en dat is goed om te zien. Mooie kerstwens ook die ik graag met jullie deel ! Heel veel mooie dagen nog toegewenst van mijzelf en de gehele familie.
    Ik blijf jullie volgen. Fijne feestdagen !!!!!!!

• 23 December 2011 - 12:27

Maartje:

Bedankt voor de lieve kerstwens!!! En jullie ook fijne dagen xx

• 23 December 2011 - 12:52

Albert En Willy:

Dag Martin en Marjolein, Wat laten jullie ons weer mee genieten van jullie reis.
    Omdat wij jullie eerste boek al uitgebreid hadden gelezen,kunnen wij ons helemaal inleven
    hoe jullie hier van genieten. Het volgende boek willen wij alvast bestellen.Kan dat ?
    Wij wensen jullie fijne Kerstdagen in de warmte en een voorspoedig/ gelukkig en gezond 2012
    Hartelijke groeten van oom Albert en tante Willy

• 23 December 2011 - 18:09

Anke Hollink:

Dag Martin en Marjolein,

Wat geweldig jullie te volgen tijdens deze geweldige reis. Geniet van elk verslag en de mooie foto's. Wens jullie ook hele fijne kerstdagen en vooral alle goeds voor 2012. Gezondheid, liefde en veel reisplezier.
    Groeten vanuit een "regenachtig"Neede.

Anke Hollink.

• 23 December 2011 - 22:07

Paul&Ditte&Jip:

Met naast mij een zeer aanhankelijke kat
    zijn kop op mijn schoot, het pootje sabbelend nat
    wensen wij jullie vanuit een druilerig Twisk
    een spetterend kerstfeest, wat dacht je wat.
    HAPPY HOLLIDAYS!!

• 24 December 2011 - 09:19

Helma:

Merry Xmas guys! Enjoy!

• 24 December 2011 - 11:36

Famke:

Heel bijzonder fijne kerstdagen toegewenst!

Liefs uit Breda

• 24 December 2011 - 16:08

Joke Schulze:

Hallo Martin en Marjolein,
    Op de valreep, hele fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2012 met natuurlijk veel reisplezier.

Lieve groeten,
    Joke Schulze

• 25 December 2011 - 13:05

Angela En Willem:

Schatten,

Merry christmas voor jullie, enjoy!

Dikke kus W en A

• 27 December 2011 - 20:13

Tiny Van Twuijver Nw:

Wat geweldig, het was de eerste keer dat ik keek, maar ik ben stinkend jaloers (grapje).
    Het is fantastisch, geniet samen met volle teugen, blijf gezond en kom in 2012 weer heelhuids terug.
    Een heel goed nieuw jaar met heel veel avonturen.
    De reis verslagen vind ik bijzonder interesant.
    Overigens de hart week is van 21-07 tot 27-07 mocht je interesse hebben wat let je (ha,ha).
    Het gaat jullie goed.
    Tiny van Twuijver, Nw. Niedorp

• 01 Januari 2012 - 10:50

Henja Roest:

Marjolein en Martin heel veel geluk, liefde en gezondheid in het nieuwe jaar en ik geniet van al jullie belevenissen. Dank jullie wel voor het leuke gedicht.
    Met de kou valt het hier reuze mee (tot nu toe), maar jullie zijn absoluut beter af hoor.
    Ik hoop nog veel verslagen te volgen van jullie beiden. Dan lijkt ver weg toch een beetje dichterbij.

Veel liefs en goede reis!!!!!!
    Henja