Viva Cuba - Reisverslag uit Viñales, Cuba van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu Viva Cuba - Reisverslag uit Viñales, Cuba van martin en marjolein steehouwer en eylander - WaarBenJij.nu

Viva Cuba

Door: martinmarjolein

Blijf op de hoogte en volg martin en marjolein

11 Augustus 2011 | Cuba, Viñales

Lieve allemaal,

Deze ochtend bloedig een fantastisch verhaal gemaakt voor jullie.... maar helaas, de computer is hier op dusdanige wijze onklaar gemaakt dat we ons briljante verhaal niet van onze usb stick kunnen halen.

Morgen gaan we naar Trinidad en gaan we het daar proberen.

M&M

• 11 Augustus 2011 - 16:29

Douwe:

Reisverslag komt wel. Goed om iets te horen. Geweldig wat jullie doen.
    Houd vol en keep cool.

• 11 Augustus 2011 - 16:53

??:

...computer onklaar gemaakt? Is hij stuk?

• 12 Augustus 2011 - 04:59

Paul En Ditte:

Nou, Das lekker. een dooie mus. Maar dat komt wel goed morgen, ben benieuwd. Morgen zijn wij in Las Vegas...lekker wat dollars stuksmijten, staat toch laag!

• 12 Augustus 2011 - 06:30

Linda&Jeroen:

Hey Kanjers,
    Super om wat van jullie te horen!!
    We kijken uit naar het verslag...

Dikke knuffel van ons

• 12 Augustus 2011 - 08:00

Loet En Elly:

shit, wat nu?? 6411 bellen? enfin, we wachten wel even af, we hebben geduld, geniet ze.

• 12 Augustus 2011 - 08:14

Joke Schulze:

Beetje jammer...... verwend als ik ben door jullie vorige reisverslagen dacht ik ha, even wachten dus nog.

• 12 Augustus 2011 - 12:01

Mammar:

we houden goede moed / jullie ook hoop ik//en wachten met smart op jullie eerste (bloederige???) verslag. en natuurlijk ook op krullenfoto (of is het allemaal al weer uitgezakt? de krullen dus)lfs///mammardj

• 12 Augustus 2011 - 18:40

Herman:

ja wat een land he, ik ben er geweest zoveel als er niet werkt of net stuk is. Maar het blijft een mooi land.
    Gr Herman

• 13 Augustus 2011 - 11:17

Hhs:

Groetjes uit grenoble!H&h klimmen allebei5a enhoger geen probleem mooi weer hier! Goede reis verder.

• 13 Augustus 2011 - 20:01

Tom Lammes:

Morgen naar limburg voor 2 weken...........ook leuk! lekker in de regen......

• 13 Augustus 2011 - 21:48

Angela:

Have you ever been to Trinidad? Heladiladilo (golden oldie van de Dolly Dots)
    Jullie bouwen de spanning wel op hoor, ik ben stiknieuwsgierig hoe jullie het hebben.
    Maar ik wacht rustig af.
    xxx